Kelab Blogger Ben Ashaari

Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

16 Nov 2014

Tinggalkan Jejak Ye~

Assalamualaikum,

Salam Isnin. Semua sibuk busy busykan diri hari isnin ni ye. Huhu. Faz bosan la. Tak tau nak buat apa. Sebab Boss travelling lagi. Kalau da free, free sgt. Kalau da dibagi keje kang, stress bagai nak rak.

Masa rehat ni faz kira nak blogwalking sat. Godek godek blog org. Jadi korg korg korg sila sila, rajin rajin tinggalkan link kat komen bawah ni k? Tak pun dekat chatbox sebelah tu. Tinggal jejak, Nanti faz cari korg balik.

Kalau nak la, kalau tak nak pun tak paksa. Sebab faz baru lagi dalam blogwalking ni kan. Budak baru belajar lagi. Kalau rasa terover tu maafkan Faz ekk~

TERmerapu la pulak. Taknak la taip panjang panjang, korang buka tapi tak baca pun takde guna. Jadi faz tinggalkan korg dengan satu lagu. Layan sikit~Ikhlas ikhlaskan hatimu :*

#encikmimpi #rindukanlah

SEKIAN~

1 comment:

  1. Heyy.. Jemput singgah blog kite
    Http://senyumindah90.blogspot.com ��

    ReplyDelete