Kelab Blogger Ben Ashaari

Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

23 Nov 2014

Peringatan Ibuku

Assalamualaikum,

Hari ahad yg memenatkan. Faz dok layan cousin sendiri pun penat. Dengar dorang punya celoteh best tu memang best tp kadang kadang geram gak. Comel sgt. Dorg dok membebel mengalahkan ibu faz.

Terfikir gak, mcm mane kalau, kalau la kan faz ada anak sendiri? Fuyooo. Ibu faz ckp, anak kalau di didik baik mcm mane skali pun, kalau kite sendiri tak hormat ibu, itu la yg akan jd dgn anak kte nanti. Faz nak percaya tu susah gak. Tp faz tau Allah maha adil. Faz ni agak nakal dan slalu gak melawan cakap ibu. Agak agak anak faz nanti ikut jejak faz ke? Alamak. Tibe tibe gerun.

Ibu selalu cakap kat kami adik beradik sekali kite melawan ibu, buat ibu menangis maka sepuluh kali la keadaan dibalas anak kite nanti. Tsktsk. Pembalasan paling teruk bila ibu mula kecil hati.

 Faz nak minta maaf kat ibu tapi faz takut kalau hari ni faz minta maaf, esoknya faz akan buat lagi. Janji macam mane pun faz takkan dpt tunaikan. Huhu.

Apa yg dpt faz buat cuma mendoakan kesihatan ibu agar faz dapat membalas balik jasa dia dengan faz selama ini. In Sha Allah.

Sekian..

No comments:

Post a Comment