Takdir kedua

Terima Kasih kerana berada disampingku
Saat suka dan duka kita kongsi bersama
Bersamamu aku senang meluahkan apa yg ku rasa
Menyanyi, minat, belajar, menangis
Adakala jika aku lapar juga engkau sentiasa menemani

Maafkan aku jika ada membuatmu bersedih
Mengumpat dari belakang
Aku juga manusia biasa
Tak lari dari kesilapan

Aku bersyukur kerana persengketaan kita
Tidak memakan masa yg lama
Terima kasih menegurku kembali
Terima kasih menerimaku kembali

Sudah tertulis utk kita bersahabat buat kali kedua
Biarpun pernah berpisah seketika
Kerana perselisihan faham
Namun Allah menemukan kita kembali

Aku tidak pernah menyalahkan takdir
Mahupun diriku, dirimu
Kerna aku percaya
Pasti ada hikmah segala yang berlaku

Pertemuan kedua
Begitu banyak perubahan
Aku, kau, dia, dia, dia
Semuanya sudah berubah
Alhamdulillah
Begitu banyak memori kita semua

Andai aku pergi dulu sebelum kalian
Izinkan aku utk memohon ampun
Sentiasa bergembira disisi kalian
Menyanyi utk kali terakhir
Menyatakan hasrat yg terpendam selama ini







I LOVE ALL OF YOU :)

Comments

Popular posts from this blog

Terbang Tunduk by Fynn Jamal

Boulevard Kuching Sarawak

Selamat Hari Jadi Arwah Ayah