Malaysia Negaraku

Merdeka Merdeka Merdeka!
Bertuahnya kamu anak muda
Saat kau buka mata
Segala galanya sudah aman
Segala galanya sudah ada
Teknologi semakin moden
Dunia sudah bebas dari jajahan


Maka kenangkan jasa nenek moyang kita
Yang berkorban untuk negara
Sanggup bergadai nyawa demi negara
Menentang penjajah yang kejam
Mempertahankan hak negara
Memberi kita kemerdekaan


Sungguh aku bangga menjadi anak Malaysia
Aku bangga dengan pejuang negara
Malah aku bangga mengibarkan 
Bendera Malaysia sebagai anak muda


Wahai pejuang tanah air
Jasamu akan ku kenang
Hingga jasad terakhirku
Izinkan aku berbakti untuk negara
Sebagai penggantimu


Aku anak Malaysia
Ini negara kita
Dan disinilah mulanya cinta
Kibarkan bendera
Laungkan Merdeka
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!

Comments

Popular posts from this blog

Terbang Tunduk by Fynn Jamal

Boulevard Kuching Sarawak

Selamat Hari Jadi Arwah Ayah