Aku dan dirimu


Aku dan dirimu
Dua insan yg berbeza
Saling tidak mengenali
Tetapi mempunyai minat yg sama
Iaitu mempunyai bnyk ilham utk
Mencipta karya sendiri

Walaupun tidak mengenali dirimu
Walaupun wajahmu tertutup
Tetapi cukup utk aku jadikan sebuah karya
Sebuah ilham dalam hidupku
Menjadi semangat utkku terus
Mencapai cita cita
Walaupun tidak dikenali

Aku dan dirimu
Begitu jauh utk dijadikan realiti
Namun entah mengapa
Aku merasakan dirimu dekat dgnku
Setiap kali mendengarkan lagumu

Dalam diam
Aku mula meminatimu
Tetapi hanya sbg pemberi smngat
Dlm hidupku

Terima Kasih kerana hadir
Sbg seorg artis
Seorg seniman
Yang begitu merendahkan diri
Membuatkan diriku
Tertanya tanya
Identiti dirimu yang sbnar





Comments

Popular posts from this blog

Terbang Tunduk by Fynn Jamal

Boulevard Kuching Sarawak

Selamat Hari Jadi Arwah Ayah