Kelab Blogger Ben Ashaari

Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

5 Sep 2014

Sahabat selamanya

Aku kenal kau dari aku darjah 1. Wahhh memang tak berasa sudah 14tahun kte berkawan. Segala suka dan duka kte kongsi bersama. Bukannya kte tak pernah bergaduh. Selalu. Haha. Dr kecil sampai sekarang memang asyik bergaduh. Aku dah anggap kau macam adik aku. Thanks sgt2 babe. Aku selesa bila dengan korg. Mcm dalam lagu tu, ketawa bersama,menangis bersama tp kalau mati bersama tu memangtakla. Haha. Tu biar Allah yang tentukan. 

Terima kasih sgt sebab tahan dengan perangai aku. Yela kau pun tahu perangai kte semua berbeza,pendapat kte memang tak pernah nak sama. Kalau takde korang aku pun tak tau siapa sahabat aku dari kecil. Dah besar ni memey la banyak tp yg dari kecil tu la yang aku cakap. Korang je aku ada.

Babe, walau ape pun jadi kat aku ke selepas ni, aku harap korg tetap kat sisi aku ekk. Kalau aku ke yang pergi dulu, tolong doakan aku di alam lain, doakan aku ditempatkan orang beriman walaupun aku tau aku tak layak disana. Tapi atleast dengan doa korang aku selamat sikit.


Aku sayang korang sangat2. Sekarang maybe korang tak baca ni. Dan tak tau bila korang akan jumpa blog aku ni. Tu aku tak kesah. Yang penting aku nak korang tau walaupun kte jauh, aku tak pernah lupakan korang walaupun sesaat. Ecehhhh. (Rembulaknya la) hehe. Aku janji babe walaupun siapa antara kte kahwin ke apa ke aku akan sematkan nama korg kat hati aku ni. Aku hope kte sahabat selamanya. Thanks a lot babe.

I want you to know that i hate to love you everyday but i really really do love you.

I think if I’ve learned anything about friendship, it’s to hang in, stay connected, fight for them, and let them fight for you. Don’t walk away, don’t be distracted, don’t be too busy or tired, don’t take them for granted. Friends are part of the glue that holds life and faith together. Powerful stuff. – Jon Katz

Salam sayang dari sahabat:
FazAriffen

No comments:

Post a Comment