Anas Arsyad Gallery

Anas Arsyad Gallery

Followers

19 Feb 2016

Rezeki nak kawen

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..  Berkat sabar akhirnya faz terima panggilan diterima kerja.  Ya Allah.  Syukur tak terhingga.  Ye la.  Sapa nak jd penggangur kan?  Memang senang kalau dok rmh je.  Tp dgn keadaan ekonomi yg tak stabil sekarang.  Mane blh kte dok rmh je tanpa usaha. 

Faz dterima kerja dekat sebuah hospital kerajaan sbg admin.  Tp scope keje ape keje faz blom tau lagi.  In Sha Allah isnin ni mula kerja.  Rezeki nak kawen la katakan. 

Ehh.. 

Mungkin berkat doa ibu faz kot.  Tak putus putus mendoakan faz,  membantu faz selama ni.  Usaha ibu faz dua kali ganda dari faz.  Niat seorg ibu yg nak anak dia berjaya.  Beruntung sgt dikurniakan seorg ibu yg sangat memahami faz.  Ibu tak pernah mengeluh membantu faz selama ni.  In Sha Allah faz akan ingat jasa ibu dan membalas segala kebaikan ibu selama ni.  Thanks bu.  You're the best.. 

Tunang faz lak,  tak putus2 beri kata semangat dan sokong faz.  Thanks sebab berada disisi faz walaupun waktu faz tengah susah, takde ape2 yg nak dbanggakan dgn faz utk djadikan isteri.  Thanks terima faz seadanya. 

Family faz?  Thanks utk kata2 yg membina dan bantu faz selama ni.  I'm appreciate that.. 

Apa pun keje faz. Faz tak kisah.  Janji halal.  Faz akan hargai sepenuh hati.  Sebab faz pernah merasa sakit dan susahnya tak diterima kerja walaupun dan lebih ratus kali dipanggil interview. 

Sekian...

No comments:

Post a Comment