SPA punya pasal~

Assalamualaikum..

Fuhh.. Masak masak.. Da berapa tahun aku tunggu nak update SPA ni.. Tak gak pass pass.
Menguji kesabaran betul. Nak masuk dlm dunia kerajaan ni kene zalim sikit. Mulut tu tok sah nak cakap. Tipu kalau cakap bila da mula duduk depan laptop nak apply je tp tak mencarut. Kan Kan KAN??? Lebih lebih lagi klu internet slow umpama siput, perut lapar, dgn bunyi org bising. Fuhhh.. Memang mencabar.

Tu baru apply, blom da nak exam online. Yg tu tak yah cte la kan. Sape je yg pnh nak exam mesti faham punya. Lantak la jawapan betul ke tidak. Yg penting lulus dan lepas stage temuduga. Time temuduga tu la kluar word clicheny.. Nak wat terbaik la, nak yakin diri la. Macam macxam nak. Yg kurang cantik pun boleh jd tercantik. Bayangkan.. Betapa besarnya semangat org nak keje ni.

Kadang kadang tu ada gak dengar cte sampai sanggup nak rasuah merasuah tu. Yg tu aku dgr je.. Nak cte or tokok tambah tak berani lak. Takut jdny fitnah. Haaaa... Merangkak aku kat padang masyhar nak mintak ampun., Baik aku stop sini..

Skrg pun aku tgh tunggu nak update spa lagi ni. Ada ke tak jawatan kosong. Lantak la~ Janji aku update. Wish me luck guys. XOXO...

Byeee~

Comments

Popular posts from this blog

Terbang Tunduk by Fynn Jamal

Boulevard Kuching Sarawak

Selamat Hari Jadi Arwah Ayah