I Can't say that "1 4 3"

Assalamualaikum.



Setiap makhluk di muka bumi ini dikurniakan perasaan. Perasaan yg paling indah bila kita menyukai, menyayangi seseorang. Tetapi untuk diri ini disayangi kembali? Adakah mungkin? 

Faz akui faz sedang mengalami perasaan sebegini. Tetapi apa yg faz mampu buat hanya memerhati si dia dari jauh. Untuk menyatakan bahawa faz suka dia? Tak mungkin. Faz tidak dapat membayangkan jika faz ditolak, faz belum cukup kuat untuk semua itu. Mungkin sebelum ini faz pernah mengalami dan pernah berterus terang. Tidak untuk sekarang. 

Sejujurnya, setiap hari faz akan membaca kembali msg yg dia hantar. Faz jaga setiap perbuatan faz depan si dia. Bukan kerana faz "control". Tetapi berwaspada, takut si dia dapat membaca perasaan faz terhadap si dia. Bila berhadapan dengannya faz akan behave dan menjadi seorg yg lebih pendiam. 

Syukur untuk setakat ni, takde yg perasan tentang kewujudan rasa suka faz terhadap si dia. Kadang kadang faz hanya mampu menangis bila merindui si dia. Faz takut kehilangan si dia. Tak tau kenapa faz jadi seorg yg penakut untuk meluahkan rasa hati ini. Setiap kali kami bertentang mata, lidah faz jadi kelu untuk berbicara. Biarlah faz menjadi pencinta rahsianya untuk selamanya.

Sekian..


Comments

Popular posts from this blog

Terbang Tunduk by Fynn Jamal

Boulevard Kuching Sarawak

Selamat Hari Jadi Arwah Ayah