Aku pun tak faham member ni.

Aku tak tau la apa masalah member aku sorg ni kan. Tiba tiba muncul dah tu cakap
"Faz dah ade couple dah tak ingat kat kte lagi. Jgnkan nak ingat, nak cte, nak kenalkan kat kte pun tak. Mentang mentang la tgh hangat bercinta. Iya, mane la nak ingat kawan lagikan. Nak ajak lepak pun payah."
Eh. Lama ni aku ade couple aku cte kat kau pun kau tak amik tau bhai. Dah tu lama ni kau msg aku, tnye khabar aku pun tidak. Apa ke rabaknya aku nak cte kat kau aku bercinta ng sape. Lagipun sejak bile lak aku ade couple? Yes. Memang aku selama ni dok bercerita kat twitter, moment wechat yg aku jatuh cinta, tp tak semestinya aku bercouple ng org tu.

Eh.. sorry, emosi sat. Faz bukan apa, faz memang kurang faham ng member faz yg mcm ni. Selama ni takde lak die tanye kabar kte, tetibe kte dok mereput cte kte jatuh cinta. Dia mengata kte mcm mcm. Bukan aku kahwin senyap senyap pun. Ishh. Nak aku je jaga hati kau kan. Huhu. Lain kali aku report setiap aktiviti aku kat awak ye wahai kawan. Tak pun aku buat jadual harian aku. Jadi takde la kau terlepas cerita tak seberapa aku. Kan? Haha.

Comments

  1. hi faz, salam perkenalan drpd kakmi (w.apps KBBA BORNEO)

    ish ish ish...pedulikan je diorang tu.. tapi makin kita tak nak peduli mkin terngiang2 pulak kat fikiran huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Terbang Tunduk by Fynn Jamal

Boulevard Kuching Sarawak

Selamat Hari Jadi Arwah Ayah